? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年3月27日星期日

尴尬的身份....

我总是有很多令人尴尬的身份..
曾经以为自己很能抽离角色,在适当的时候扮演适当的角色..
最后,才发现自己其实已经搞不清楚自己是什么身份什么角色..
很懊恼..
心理不平衡中...................................................................

为什么我常常为了逃离一个洞选择跳进另一个洞..
才发现接下来的洞是更深更大的.............??????
可不可以不要在进洞?
或则何时我才不必在困扰需要让自己待在哪个洞????
**我知道我很犯贱..

我好累..睡个好觉醒来.. 明天会更美好.. =)

0 评论: