? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2011年2月23日星期三

一笑而过~

这是一种很矛盾的心情.........
一次又一次的.. 明知道不能改变,明明已经接受失败..
可是,不知道该怎么说...
开心能坦然面对,却在心酸着现实的残酷..
或许我一直都在压抑自己的欲望,只为了让自己好过些..

放心,我不会再让自己难过..
一切,都会过去.. 我要让它一笑而过!
只有时间能帮助我....
我总有一天会成功的!
加油加油加油!!!  =)

0 评论: