? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年10月24日星期六

突然觉得累了...

我好像有点累了...
不只精神上的吃力... 心内那团火也像在随风不定的摇曳中...
那阵风是什么?我很像不知道...却又隐约知道...

疲倦... 却无法安睡...
安睡... 却仍然疲倦...
我想我是缺少了些什么... 或在渴望着什么...
或是忘了我到底需要些什么...

突然发现...
若能漫无目的地走~
漫无目的地说话~
漫无目的地做任何事...
似乎很自由、很舒服...

我要解脱!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(希望这会是历时1小时的过渡期...)

0 评论: