? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年10月18日星期日

梦·情

梦...该醒了~
现实,离想象相差的,又何止是人力算得到的距离?
在残酷的现实,都不该继续沉浸在梦中逃避,都不该再以各种自欺欺人的借口选择不面对...
梦醒时分,才发现原来泪已在梦中流干了...
留下的,只有心里还在隐隐作痛的伤痕...

这世上,无常...
没有任何东西是永恒不变的...
只是他慢慢的变,渐渐的变,让我们感觉不出来而已...
到我们察觉时,常常已经不是能再次选择,再次改变的时候了....

问世间,情为何物?
亲情、友情,抑或爱情... 我们谁能真正当自己的主人?
情,让我跌得好伤...
是我太痴情?滥情?念旧情?
我应该无情些的...
但,我做不到... 因为我是巨蟹座?
哈哈... 我不知道...

(照理说,星座不该是让自己站不起来的绊脚石,我又何苦因为一句“巨蟹座就是这样的”而选择继续执着下去?)

2 评论:

Unknown 说...

girl, u should open ur heart..dont be so blue..everything will be alright..cheer!! ^^

说...

Thanx 4 regards... ^^
recently reali quite blue...
hope everyting will be going well soon...