? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年11月11日星期四

不舍..

我想捉着正在溜走的时间..

我想把我们的每个回忆定格..
我不想这么快就离开..
也不想你们这么快就离开..
我只是... 很不舍得...
偏偏这时间却不允许我对这一切作过多的留恋...

这一刻.. 很难过...
即使我知道在不久的将来.. 现在只是从前..
再重要的东西..也只是回忆里的一部分..
现在的感觉还会记得多少??
但, 这一刻.. 我还是快崩溃了..................

0 评论: