? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年7月30日星期五

雨过天晴.. =)

算是.... 没事了吧??
闹一闹.. 笑一笑... 什么都给忘了...
我, 从这一刻开始...
要找回很坚强的自己....
要找回很开朗的自己....
要找回很豁达的自己...
要找回最真实的自己...

不想再去想大家怎么看我..
只想好好地了解你们每一个..
有机会付出的真心.. 就是友谊给我最美的礼物...
毕竟.. 这时代.. 要有能让我们付出真心的朋友已经不多了..
而.. 我很幸运的.. 还有一大班...
虽然成为不了任何朋友心中的第一..
但, 能成为很多个朋友心中共同的第二.. 第三..也已经很不赖了嘛.. =)

我想, 我真的想开了.. 放下了...
随缘吧......
友谊永固...?
不~ 能够记得现在留给彼此的回忆.. 就够了........

=珍惜当下=

2 评论:

Unknown 说...

Jia you ya gal!!

说...

thanx... ^^
all the best to u too oh.. =)