? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

2010年6月29日星期二

胡言乱语................

啊!! 晴天霹雳!
原来这世上没有一个人是真正可靠的~
罗沁仪也有看走眼的一天....
不过,幸好.. 情况不算太坏..
那承诺还不至于完全被毁..
虽然过了蛮久.. 但我还是很介意..
因为我完全没有放下过..

感觉信任被出卖.. 有一点慌张.. 但并没有生气..
至少,我明白这也不过是冲口而出..
至少,我也算是间接帮你解了围..
所以,算了...
一切的一切.. 都会成为过去..
没有道歉.. 但我已原谅了你..

0 评论: